På oppdrag fra Innovasjon Norge Arktis har vi laget nettside, animasjoner og grafisk profil for Arctic Innovation Week.
Profilen er inspirert av møtet mellom natur og teknologi, mennesker og geografi. Når neon blir utsatt for elektriske utladninger sender det ut det karakteristiske neonlyset, som også kan minne oss om nordlyset på kveldshimmelen. Neonsøylen er et bilde på magien som oppstår når folk jobber sammen med nye løsninger
Nettsiden gir deg en komplett oversikt over alle de spennende aktivitetene. Arrangører legger inn og redigerer arrangementene sine selv og holder styr på påmeldingene fra sin egen side.
Vi har designet og produsert den samisk almanakken for Samisk Nærings- og Utviklingssenter (SEG) – 2015-utgaven er nå i produksjon. Den forseggjorte almanakken inneholder alt fra merkedager til værtegn, og er en reise i samisk kultur, språk og tradisjoner.
Live Nation er verdens største konsertarrangør, med mange av de største internasjonale artistene på listen, blant annet Bruce Springsteen, Sting, U2, Rolling Stones og Justin Timberlake. Arc Giraff har vært Live Nation Norge sin hovedsamarbeidspartner på markedsføring siden 2006. Vi har bidratt på alle flater, både digitalt og på trykk på mange av deres største artister. Her eksemplifisert med den siste plakaten vi lagde for Justin Timberlake.
Scene Finnmark er Finnmarks viktigste kulturinstitusjon. Gjennom utallige arrangement bringer de små og store artister kulturhus, samfunnshus og gymsaler over hele Finnmark. Arc Giraff har også designet og utviklet nettsidene til Scene Finnmark.
Vårt morsomste prosjekt noen sinne. På oppdtrag fra Hermetikken Næringshage fikk vi boltre oss fritt over 80 sider og presentere Finnmark med vårt utgangpunkt. Med mottoet "Vi er det vi er - og det er fett som faen" skred vi til verket og fylte magasinet med foto og illustrasjoner, kommuner og statements, konsepter og artikler. Vi er superfornøyd og anbefaler alle å bestille magasinet fra Hermetikken Næringshage www.hermetikken.no